22.11.11

mukadimah

mukadimah ni untuk tajuk karangan review-pelamin,baju,makeup. bukan aku yang nak kawen sekarang. tapi nak share sikit-sikit apa yang kaitan, apa yang boleh setakat yang aku gain since tolong-tolong paksu kat syam syais. mungkin sesapa yang terbaca ni, boleh la terpikir, berpikir, dan memahami serba sedikit macam mana wedding planner, pak andam, mak andam dan seangkatan dengan nya nak manage atau serve their customer. cewah ayat. ober aku. macam lah aku dah sepuloh tahun bergelumang dalam industri .huehue.tapi apa yang aku boleh kongsi mungkin boleh membantu anda, anda, anda semua.mungkin.


apa yang aku nak sampaikan ni just pendapat aku, pandangan aku, apa yang aku learn thru experience. maybe ada somebdy yang nak kawen, plan nak kawen, atau b2b terbuka page ni, boleh la luang masa 4-5 minit baca karangan tak seberapa ni.ok.ni baru mukadimah.bab 2 dan seterusnya maybe ambek masa 2-3 jam atau 2-3 hari.heeeee. 


then.tunggu,

No comments:

Post a Comment