10.11.11

aduh hai

aduh hai diri saya..saya tertanya tanya..mampu kah saya ber gelumang dengan kerja kerja tersebut selama 4 bulan.bah kan ber tahun kalau rejeki saya dalam bidang tersebut.huhu.ber angan lah saya sampai dah pikiaq qeja.

hari ni amali turf sangat best. about equipment yang penting dalam kehidupan padang golf seharian. tapi sekeping kertas aku tak bawak nak catat apa masa briefing tu.haha.terok woih.bajet hapai dalam kepala otak.jalan 5 tapak,lupa la.gelak sedaih,pun lupa la jugak.haha.tambah encik yang briefing tu dok buat lawak.pantang tahan lah aku.meng gelak kat lawak dia.huhu.


dia cakap"kerja kena ikhlas..kul 5 cam tu dah gerak dari rumah(kalau aku tak cilap)..kul 6 mula kerja..memotong..kul 11baru siap then balik maghrib".. huh...


betoi ka hang nak buat qeja lagu ni limah..???takut balik rumah tidoq terbukang bangun pagi buta siap siap p qeja balik.macam takdak life.haha.* sambil bayang-bayangkan kehidupan di masa hadapan*

No comments:

Post a Comment