18.11.11

karangan khas untuk orang-orang tersayang

pertama, karangan untuk orang kuat atau sapoter saya- mak ayah. saya rasa ter ter kilan tak dapat nak luang masa yang banyak dengan mak ayah. walaupun mak ayah ada 5 hari kat kl, tapi beberapa jam saja dapat jumpa. pity me :( thanks for visiting me. lots of love. kalau lah.*(berangan) ada masa terluang nescaya aku dah p join mak ayah sekali.huhu.dengan adik. naseb dapat jugak jumpa bebeberapa jam. untung la adik aku dapat join and stay potgh. best hoi. tengok gambaq telioq baq ang.semua ada kuda. dah dapat bilik mengadap tasik.scenery mengancam.huhu.tacing:( 


ok next-tak dapat jangan mengeluh huh heh-


lain kali hopfully dapat jumpa lagi bila mak ayah mai sini.yehu. karangan kedua, untuk makhluk tuhan paling kool.haha.sebab paling kool lah aku rasa aku tak kool. setelah bebebrapa purnama kawan dengan si kool A ni, si tak berapa kool B banyak belajar tentang erti kehidupan.He thought me to be an independant . bukanlah sebelum ni aku tak independent, tapi sejak kebelakangan dan kebelakangan lagi, i must be an independant person.*abaikan struktur ayat dan ejaan.dia betul-betul. since dia start intern jarang berkomunikasi tu lumrah alam .alorsetar-serdang seperti msia dan afrika selatan.huahaha.walaupun teknologi hebat zaman 2011 ni, tapi masing-masing tak guna pun apa yang ada di depan mata. sikit-sikit lama-lama jadi bukit la kebiasaan ni.tapi takpa lah.just a few months to go.yiahuu.*kalau umoq panjang.huhu.




conclusion daripada karangan- i learnt to be an independant person as im studying in kolumpo and my family stay far away in kedah. plus he(kool A) also in alor setar. 


conclusion2- gedik buat karangan walaupun esok ada test.huahuahua.


till then, salam..*to silent readers-killer readers-polowers=)




marks : 20/40





No comments:

Post a Comment