20.11.11

menahan diri

hmmm di pagi yang buta lagi hening macam ni mengantuk tak payah cakap. :( pastu buka la lagu untuk teman. lagu westlife pulak tu.hahaha.gelak sorang-sorang.


tapi sambil buat qeja ni aku boleh lagi tadi baca blog-blog orang.aku taktau awat aku suka sangat baca blog orang la ni.ketagih.balik ja dari kelas,kalau online,bukak blog dulu.huhu.bila baca, rasa macam release tension pun ada,terhibur pun ada, tambah ilmu pun ada, macam macam pun ada.huhu. and bila baca blog yang kaitan dengan orang dah qeja, tawen, ada family ke2, rasa terbuka sikit kepala otak pikir benda yang lain dari yang selalu pikir.yang maybe tak penah tepikir pun.hmm.and boleh buat aku rasa bersyukur dengan kehidupan yang aku ada, apa yang aku ada, dan tak mau mengeluh. kadang cara orang lain buat aku jadi semangat atau telebih semangat. tu suka dok baca blog orang.


huwaa. sorry tulisan besar gajah.rabun malam malam ni.hmm nak boh gambar keukenhop la.salah satu tempat idaman nak p .muahaha.







dua ja la. malas nak letak g. hehe.



and boleh buka yang bawah ni. superb.










taman dunia yang hebat..berusaha didunia..semoga dapat tengok taman hebat di SANA kelak.amin

No comments:

Post a Comment