2.10.11

latest update syamsyais

beberapa jam lepas, paksu aku update fb nya dengan baju in the marking,projek harini & wajah baru kedai baru. lalu aku pun teruja. mengomen, mengkritik dan sebelum tu melihat-lihat gambar yang ada. kali ni ada baju baru yang superb! yang paling aku suka setakat la. PALING. walaupun bukan warna pebret aku. stail dan design kali ni ala-ala macam hattadolmat-HDC, rizmanruzaini-RR. tapi yang ni lah paling buat aku jatuh hati dan cinta.rasa macam nak buat jugak baju macam ni satu.kot boleh buat pakai konvo.heh!? *overrr hg..dapat po pelat dengan anugerah diraja ka nak pakai sampai lagu tu..huhu..

okey..sila lah tengok baju yang dimaksudkan..kalau suka boleh kata suka*dalam hati diam-diam
pastu boleh jugak jengah blog ini dan tambah kawan di  muka buku.heheh.


material-chiffon silk
yang lining- crepe 
 french lace
beading ada pearl-pearl..
ni baru 50%
selebihnya tungguuu




..dari depan..


aku sangat sukaa...!
kalau orang lain taktau lahh..hehe
masing-masing ada selera sendiri

2 comments:

  1. limah..akak sukaa..cantek..akak tgk kt facebook paksu semalam... detailing mmg superb.. kalaulah akak jumpa paksu awal, mmg baju suma amek kat paksu..oh, tiada rezeki

    ReplyDelete
  2. hehe..takpa akak..dont regret..(ceywah) haha..janji apa yg akak akn pakai akak suka,and konfiden..terus naik seri!tq ya..limah pun suka.teruja kalah tuan baju.hakhak

    ReplyDelete