15.10.11

kepada mereka dan saya

merasakan sangat lah celaru keliru terharu. celaru dan keliru dengan jadual kerja yang perlu disiapkan dalam masa terdekat. dan terharu apabila kawan-kawan saya sudi menjadi kawan saya.apa yang saya cuba sampaikan?

kerja. kerja itu satu tanggungjawab yang dipikul lalu perlu dilunaskan.huhu.at this moment,i need to arrange and rearrange my schedule. sem ni memang menuntut kesabaran dan pengorbanan.cewah ayat.seriously i think n feel this sem is most hardly tarfly missing my parents and homesweethome become homesickhome.i try my best to focus on my study since i still got one paper  next week , to settle down my lab work, etc.

second,kawan-kawan. kawan2 jadi pengubat hati jiwa yang tak berapa tenteram.thank you kawan-kawan.i really appreciate them. loveuollss.*aku lemah tanpa kamu..ku ingin mu dampingiku*


last but not least. im still human being. servant to my Pencipta. the Only one i should rely on. kuatkan lah hati.jiwa.perasaan ku. walau sejauh mana pun kita berfikir, bermonolog, berperasaan begitu begini, hanya Dia yang mampu menjawab permintaan kita.

No comments:

Post a Comment