25.9.11

terkejut!

blog dibuka..lalu terbuka..lalu terkejut..kenapa keadaan sedemikian rupa??? ini adalah kerana.... sambung(tidak lebih daripda 15 patah perkataan=p)

alhamdulillah...dah lepas minggu kedua kuliyyah..laju sangat masa..tapi sepatutnya aku takut..awat aku relakss ja..langsung tak dak adrenalin..

minggu kedua berlalu dengan suram


means biasa-biasa ja..p kuliah..amali..balik..buat kerja projek sikit-sikit..makan minum..tidur..tu ja pun..tak dak yang havoc sangat..havoc???awat aku guna word cam tu ha..abaikan


ha..tapi hari khamis..22sept ada benda best..briefing prktikal..haha..apa yang best?taktau...maybe sebab aku eksaited..sampai saat ni..aku dah get idea nak apply kat mana..tapi risau takut di tolak..and i need to find others..honestly nak yang betul-betul aku minat..tapi dekat-dekat yang area rumah aku tak da..so aku terpaksa abaikan faktor tu dulu..pilih yang betul dekat dengan rumah..so senang..tak payah pkir rumah dan transport..semoga aku dapat apply tempat tu, di terima and ....(semua yang baik-baik).


semalam, jumaat 23sept..aku dah berjaya tengok fright nite..huhu! takut,cemas,takut..tapi ok la..best jugak..pastu p downtown..haha! best jugak.terapi jiwa dan sakit jiwa.



ok tu ja yang aku ingat..harini..takda buat apapun..biasa-biasa ja..

hopefully minggu depan will be better..


k..buatlah esemen sebelum anda membuatkan diri anda stress di saat akhir wahai nurhalimahhh



kereta saya;-)

2 comments:

  1. jom praktikal luar negara. baru ar over iksited. :P

    ReplyDelete
  2. HAHA..over belanja nti..nanti homesick.HAHA

    ReplyDelete