7.7.11

kisah enam puteri

satu hari lagi,ahad 3 hari bulan julai..kami ber6 p ke LADANG 16.ladang pemes upm.huahua.
tujuan:bergambar.
hehe.kami pun bangunlah pagi dan bersiap ke ladang.antara puteri2 yang p:
aku. dila. zuzi. kak wan. awanis. linda.kami ber6.
begini cerita nya:
pada suatu hari..enam puteri dari kayangan turun dari tiga buah pelana mencemar duli ke sepohon pokok berdaun..setibanya di sana..mereka berenam bergambar hingga tiada terhingga..tiba2 datang seekor ular..lalu sang puteri azlinda abdullah ternampak lalu mereka semua lari meninggalkan pohon tersebut..tinggal lah ia terpacak d situ bersendirian..kemudian datang dua orang putera dari istana equazteriyan menunggang dua ekor kuda..lalu dua orang puteri sgt teruja..masing2 takut tetapi kerana teruja tiga orang puteri kayangan telah menaiki kuda tersebut..selepas puas bercengkerama di bawah sinaran mentari..puteri2 tersebut pun berangkat ke meja santapan..begitulah ceritera pada suatu hari...the end =)


cerita di atas d ambek dari fb aku.haha.malas nak taip.hmm.nanti nak p lagi.boleh amek gambaq lagi dengan kawan2.aku suka amek gambaq.tak pandai.tapi gila bila dah kamera kat tangan.kalau lahh ada D90..Hehehe..senyum lebaq habaq hang!

santek dak pokok ni?
pokok yang santek ciptaan allah swt.
aku sangat sukaa.:) tak lepaih kamera habaq hang.
lagii best bila guna kamera dila. lagi sharp lagi cantek warna dia. huhu.macam guna dslr.macam.tapi memang cantek color dia.aku suka:)
gambaq aku.haremm tak menarik gaya.huahua.k tu ja tak larat nak boh banyak gambaq.

matlamat :tercapai.done.alhamdulillah.nanti p lagi.iA,



No comments:

Post a Comment